Каталог статей
Главная » Статьи » Бізнес клуб » Бізнес |
- Сьогодні аби привабити відвідувачів, - продовжує Олена Юріївна, - мало оздобити фасад будівлі (хоча і це вкрай важливо). Потрібно наповнити її ще й духом гостинності, уваги до клієнта, запропонувати щось незвичне, притаманне лише цьому місцю відпочинку подорожніх. Звичайно, як і в будь-якому бізнесі, аби щось мати, потрібно спочатку вкласти. Розпочали з кредиту, який, насамперед, вклали в реконструкцію приміщення. Погодьтеся, що переобладнати колишній склад-магазин в стилізоване кафе непросто. Тим паче, що майстрів, здатних вміло покласти очеретяний дах, не так вже і багато. Але ми такого знайшли в Антополі і дуже вдячні йому за роботу. Дійсно, обраний власниками закладу ретро-стиль, якнайкраще гармоніює з навколишнім ландшафтом. І цілком закономірно, що і, так би мовити, «харчове наповнення» кафе відповідє зовнішній оболонці. Як розповідає господиня, у меню переважають традиційні українські страви: вареники з усілякою начинкою, деруни, юшки, борщі з пампушками і без них, сало найрізноманітніших способів приготування тощо. А ще, до кожного відвідувача тут підхід індивідуальний: якщо поспішаєте – запропонують щось нашвидкуруч; хочете відпочити і маєте час – при вас зготують запашну юшку чи засмажать м’ясо. - Кожний, хто завітає у наше кафе, - переконана О.Ю.Ліннік, - повинен бути впевнений, що він тут найбажаніший гість і вся увага персоналу прикута саме до нього. Такий підхід до справи, мабуть, і зумовлює популярність «Щедрого млина». Тут охоче зупиняються і «транзитні» відвідувачі, і місцеві мешканці не цураються відпочити у кафе. - Гріх скаржитися, - долучається до розмови головний бухгалтер Світлана Дмитрівна Гуменюк, - справи йдуть непогано. Сподіваємося, що незабаром погасимо банківський кредит. Зручне місце розташування, вишукана кухня, відповідальність персоналу вимальовують непогану перспективу «Щедрого млина». А у планах – власна пекарня, розширення сфери послуг. Як зізналася Світлана Дмитрівна, вести бізнес в нинішніх умовах досить складно. Але непорозумінь з податківцями чи іншими контролюючими органами поки що не виникало. Не випадково у номінації «Кращий заклад торговельного обслуговування» в рейтингу популярності «Гордість району 2006» «Щедрий млин» піднявся на найвищу сходинку п’єдесталу. Важко не погодитися з головним бухгалтером щодо труднощів ведення власної справи. Але переконаний, що якщо до діла підходити відповідально, професійно, наполегливо, то проблем повинно поменшати. А все інше, як казали колись, перемелеться. На те він і млин, нехай і щедрий… Олександр Лагодзінський
| |||
Просмотров: 1334 | Рейтинг: 5.0/12 |