Каталог статей

Главная » Статьи » Бізнес клуб » Бізнес

Стратегія продажу
   
 

       Торгівля продовольчими товарами своєрідне мистецтво. І якщо ним займатися, то слід мати неабиякі здібності та терпіння. До того ж ринок продовольчого забезпечення доволі конкурентний і закріпитися на ньому непросто. Проте АПК “Мережа за доволі  короткий час вдалося  закріпитися на території області. На сьогодні їхні Райцентри / а саме так називаються їхні торговельні заклади/ працюють у пяти районних цетрах. Магазини оснащені за останнім словом менеджменту. Колективи підібрані оптимально і представляють ідеальний сплав молодості та досвіду.

                - Ми спробували, - розповідав виконавчий директор обласного представництва А.Ф.Гасюнас, - освоювати периферійний ринок не крупними торговельними приміщеннями, а повномасштабним наповненням прилавків. На товари першої необхідності у нас фіксовані і найнижчі націнки. Відповідно покупець до нас йде і віддає перевагу. Зрозуміло, що це нас тішить.

          
 
 
                   Торгові точки.
          
                  У Корці Райцентр працює не перший рік. Приміщення магазину вигідно вирізняється серед подібних закладів у центрі міста.

                  - Як бачите, - розповідала адміністратор Алла Якимчук, - у нашому магазині  уже є постійний покупець. Прилучили ми його, якщо так можна сказати, не лише оптимальними цінами, а й зразковим обслуговуванням. Треба сказати, що й умови роботи у нас відповідні та й на  зарплату ніхто не жаліється.

                 Зрештою, торговельна точка вважається у районі й сумлінним платником податків. Якби тут визначали краще підприємство за зовнішнім виглядом, то Райцентр безумовно був у числі претендентів. До речі, протягом пів години усі каси магазину працювали з повним навантаженням. Як каже адміністратор, це звичайний робочий ритм, буденного дня. У базарні дні потік покупців суттєво зростає.

Райцентр у Млинові значно молодший за свого корецького колегу. Проте уже нині він займає чільне місце у торговельній палітрі цього південного районного центру області.

                  - Коли зростає потік покупців, - розповідає адміністратор закладу Сергій Степасюк, - а це відбувається досить часто, ми за рахунок другої зміни збільшуємо кількість обслуговуючого персоналу. Принцип доволі простий – покупець повинен відчувати увагу до себе. Якщо він прийшов у наш магазин – він тут найбажаніший гість.

                  До слова, ціни на товари й справді підкуповують своєю доступністю. Знайомі у селищі твердять, що цей торговельний заклад займає на продуктовому ринку власне місце і нікому не поступається ним. Якщо врахувати, що цей магазин працює з восьмої  ранку до десятої вечора, то зрозуміло, що покупець має змогу придбати товар у будь-яку вигідну для себе годину.

Наймолодший магазин під трендом Райцентр розташувався  майже у центрі Сарн.

                  - Ми тільки розпочинаємо, - розповідала адміністратор Наталія Бєльская, - займати відведене місце на ринку. Вважаю, що нашому колективу це під силу. Врешті якби не було впевненості, то навряд чи працювали б.

Зважаючи на досвід попередніх підприємств, АПК Мережа на продовольчому ринку області не випадково і треба бути певним, що надовго. І це своєрідна стратегія роботи компанії.

 
 
Олександр Жогло
Категория: Бізнес | Добавил: dans82 (13.10.2007)
Просмотров: 1296 | Рейтинг: 5.0/5