Каталог статей

Главная » Статьи » Бізнес клуб » Бізнес

Не тенденція, а вивірений курс
 
Напрочуд часто трапляється, що назва не відповідає суті. Проте у цьому випадку сталося трішки навпаки. Номінальне ймення “Господарчі товари” не сповна відтворюють суть об’єднання підприємців, які спільними зусиллями  ведуть бізнес. Справа в тому, що колеги  О.А. Макарицького уже давно займаються не торгівлею сантехнікою, електропобутовою технікою, опоряджувальними та будівельними матеріалами, електротоварами, а фактично забезпечують усім цим забудовників Сарн і району. Щоправда на сьогодні обєднання не асоціюється з кимсь конкретним із спільноти, а має розхожу і популярну неофіційну торговельну марку НАТА. Зрештою, подібна постачальна фірма, у якій сьогодні трудиться майже чотири десятки працівників, має право на власну вивіску. Хоч, як каже Олександр Артемович, починали усі у човниковому бізнесі і доволі добре усвідомлюють його тяготи.
 Спиналися на “осідлу торгівлю теж у продовольчій сфері товарообігу. Проте на вщерть запрудженому ринку пропозицій харчовиківможна прожити, та не розвиватися. Спробували поєднати одне з іншим. Якраз це інше успішно “випхало”з пріоритету, а пізніше і зовсім нівелювало в обороті “продуктову групу”. Не із-за надприбутків, а із-за витребування значної кількості часу і зусиль. До слова, й нині у координатора роботи спільноти О.А. Макарицького, робочий кабінет вщерть заповнений товаром, просто складське приміщення тай годі.

- Не вистачає наявних площ, - наче вибачаючись, констатував Олександр Артемович, - і складських і торговельних. Просто попит росте, асортимент розширюється, а покупець і замовник стає вибагливішим. Людина платить гроші і хоче мати те, що намітила і зовсім не те, що ви пробуєте їй пропонувати. Найголовніше ж – вона має на це законне право за усіма правилами сервісу. Ми ж стараємося, щоб наші клієнти не бігли до інших постачальників...

Саме для вигоди покупців НАТА на сьогодні працює у сфері постачання лише з першим  реалі затором та виробником, якщо є така можливість. Віддаль уже не відіграє ніякої ролі, мають власний транспорт. Але уникнення перекупних ланцюжків дозволяє фірмі не лише компенсувати витрати, а й мати значні обсяги реалізації, пропонуючи не лише новинки, а й ексклюзивні речі. Нехай після цього хтось заперечить, що це не європейського рівня сервісний центр.

- Ми будуємо, - розповідав координатор і директор в одній особі, - зараз нове приміщення. Ну завтра не переїдемо, але найближчим часом справимо новосілля. Із вводом цього сервісного центру в експлуатацію, суттєво розвантажимо представництво у центрі. Зрозуміло, що там буде легше показати “товар лицом” та й створити комфортні умови праці . І де ви бачили підприємство, яке розширюється, не бачачи перспективи...

Олександр Артемович має беззаперечну рацію у твердженні. НАТА на сьогодні – один з перспективних  реалізаторів  будівельного та електричного сортаменту в Сарнах. Немає сумніву й у тому, що це не тенденція, а вивірений курс.

Олександр Жогло

Категория: Бізнес | Добавил: dans82 (13.10.2007)
Просмотров: 874 | Рейтинг: 5.0/6